پنج سوال مهم که بایستی قبل از جدی شدن رابطه ، از طرف مقابلتان بپرسید

پنج سوال مهم که بایستی قبل از جدی شدن رابطه ، از طرف مقابلتان بپرسید :

۱-هدف کوتاه مدت او : اگر با فردی رو به رو شده اید که ساعت ها و روزهایش را به بطالت سپری می کند و کشتی زندگیش دائما با وزش هر نسیم به این سو و آن سو می رود ، شما آینده مناسبی با او نخواهید داشت .

۲-هدف بلند مدت او : هدف بلند مدت یک فرد آرمان او در زندگیست که میتواند اطلاعات زیادی درباره ارزش های یک فرد و ذهنیت های او به شما بدهد . اگر فردی هدف بلند مدتی نداشته باشد و یا هدف هایش در چارچوب ارزش های همخوان با ارزش های شما نباشد شما با این فرد آینده روشنی نخواهید داشت .
۳-نظر او درباره دنیا ، معنویات و روابط عاطفی چیست ؟
شخصی که به خانواده ، به عشق و وفاداری و یا به خداوند معتقد نباشد ، نمیتواند تعهدی به شما داشته باشد .شما بخشی از پدیده های این جهان هستید و نوع رابطه طرف مقابلتان با شما به این بستگی دارد که او در کل چگونه به جهان نگاه می کند .
۴-نظر او درباره شما : این سوال را در ابتدای رابطه نپرسید چون طرف مقابلتان به زمان احتیاج دارد .به پاسخ های طرف مقابل به این سوال خیلی دقت کنید ، این باعث میشود که چنانچه طرف مقابل نظر مثبتی به شما ندارد ، از فریب دادن خودتان و اتلاف وقت خود جلوگیری کنید .
۵-احساس او درباره شما : پاسخ این سوال بیش از آنکه کلامی باشد ، عملی است . دقت کنید که طرف مقابل چگونه با شما رفتار می کند . افراد علاقه خود را به شیوه های متفاوتی ابراز می کنند ، این مطلب را دریابید که او معمولا چگونه به شما ابراز علاقه می کند .

دکتر ملینا شیرانی . زوج درمانگر ، روان شناس رابطه و سکس تراپیست

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x